Jak reklamować firmę przeprowadzkową

Klient może dziś przebierać w ogłoszeniach firm zajmujących się przeprowadzkami. Niestety, wszystkie z reguły brzmią mniej więcej tak samo: przeprowadzki tylko z naszą firmą – szybko, tanio i solidnie!. Taka reklama – podobna do tysięcy innych – raczej nie zachęca do skorzystania z usług, dlatego firmy przewozowe powinny zadbać o inne formy promocji. Dobrym pomysłem jest własna strona internetowa, charakteryzująca różne aspekty przeprowadzki w ciekawy i niebanalny sposób. Na takiej stronie warto też umieścić listę referencji oraz scany różnych pozwoleń, certyfikatów i licencji, wymaganych przy prowadzeniu firmy przewozowej (dzięki temu klient zyska świadomość, iż ma do czynienia z firmą wiarygodną). Warto też wziąć pod uwagę, iż wielu klientów, zanim przystąpi do przeprowadzki, pragnie oszacować koszt takiego przedsięwzięcia. Dlatego też ważnym elementem strony powinien być orientacyjny cennik z podanymi stawkami za roboczogodziny, a nie informacja typu: koszt do uzgodnienia. Równie istotne jest niebanalne logo, które można również wyeksponować na uniformach pracowników czy też na aucie.

Comments are closed.