Pracownik wizytówką firmy

Nie od dzisiaj wiadomo, iż marketing szeptany stanowi niezwykle skuteczną formę promocji. Zasada ta dotyczy również firm zajmujących się przeprowadzkami. Opinie klientów zadowolonych z przeprowadzki stanowią wręcz bezcenny kapitał firmy. Zwiększają jej wiarygodność i napędzają klientów, to zaś się przekłada na większe zyski. Dlatego też właściciele firm przewozowych powinni niezwykle starannie dobierać pracowników. Powinni być to ludzie uprzejmi i kulturalni, odporni na stres i zdolni do podejmowania samodzielnych decyzji. A przede wszystkim – uczciwi. Osoby, które obdarzają zaufaniem firmę organizującą przeprowadzki (np. zostawiając pracownikom klucze od własnych mieszkań i domów), często boją się, że ich zaufanie może zostać zawiedzione. Dlatego właściciel musi dopilnować, by uczciwość jego pracowników była krystaliczna (na przykład, sprawdzając, czy dana osoba nie była skazana wyrokiem sądowym). Powinien również – zwłaszcza w początkowej fazie zatrudnienia – obserwować pracę nowego pracownika podczas przeprowadzki i korygować popełniane przez niego błędy. Taki wysiłek na pewno się opłaci. Nic bowiem tak nie psuje opinii firmy, jak niesolidny i gburowaty pracownik.

Comments are closed.